{__SARE}
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin

Regulamin

 

REGULAMIN

 

Użytkownik ma prawo przed złożeniem Zamówienia do negocjacji warunków Umowy sprzedaży ze Sprzedającym. W przypadku zrezygnowania przez Użytkownika z możliwości zawarcia Umowy sprzedaży na drodze indywidualnych negocjacji, zastosowanie ma niniejszy Regulamin oraz powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego. 

 

ROZDZIAŁ I – INFORMACJE OGÓLNE:

 

1. Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:

a. Sprzedający – Pan Łukasz Leśniewski, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą #SERVICE ŁUKASZ LEŚNIEWSKI pod adresem: ul. Fabryczna 11/3, 22-301 Lublin, zgodnie z wpisem do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP nadzorowanej przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii, NIP: 5651463063, REGON 381781640, email: service.lublin@gmail.com, tel. kontaktowy: +48 798 248 088, w Dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: 11-18 (Użytkownik ponosi opłatę za połączenie wg taryfy opłat operatora, z usług którego korzysta Użytkownik);

b. Sklep internetowy – zespół stron internetowych pod adresem URL: https://hasztagservice.pl prowadzony przez Sprzedającego w j. polskim umożliwiającą zawieranie Umów sprzedaży; 

c. Zamawiający – pełnoletnia osoba fizyczna, która posiada zdolność do czynności prawnych (co obejmuje także Konsumenta-Przedsiębiorcę), osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca Zamówienia w ramach Sklepu internetowego; 

d. Użytkownik – każda osoba korzystająca ze strony Sklepu internetowego; 

e. Usługa - usługa serwisowa wymiany rozbitej szybki w różnych marek  telefonach komórkowych/smartfonach/tabletach lub w innym urządzeniu elektronicznym,  oferowana  przez Sprzedającego w Sklepie internetowym; 

f. Strona Usługi – pojedyncza podstrona w Sklepie internetowym, na której przedstawione są szczegółowe informacje na temat Usługi; 

g. Cena - cena brutto Usługi umieszczona obok informacji o Usłudze; 

h. Zamówienie – oświadczenie woli Zamawiającego złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego, wskazujące Usługę lub zestaw Usług określonych do realizacji przez Zamawiającego, zgodnie z niniejszym Regulaminem; 

i. Dni robocze - dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; 

j. Umowa sprzedaży - umowa zakupu Usługi, w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarta pomiędzy Sprzedającym, a Zamawiającym z wykorzystaniem Sklepu internetowego, tj. zawierana za pomocą środków porozumiewania się na odległość; 

k. Konto – narzędzie dostępne w systemie Sklepu internetowego, po wprowadzeniu adresu e-mail (Login) i Hasła, umożliwiające m.in. śledzenie w Sklepie internetowym etapów realizacji Zamówienia, przeglądanie historii Zamówień, edycję danych kontaktowych Zamawiającego oraz zmianę Hasła, itp.; 

l. Login – adres e-mail wskazany przez Użytkownika podczas rejestracji w Sklepie internetowym, wymagany wraz z Hasłem do założenia Konta; 

m. Hasło – ciąg znaków liter, cyfr lub innych wybranych przez Użytkownika podczas rejestracji Konta, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta;

n. Konsument - osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedającym czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, zgodnie z definicją zawartą w art. 22 (1)  Kodeksu cywilnego;  

o. Konsument-Przedsiębiorca - osoba prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą zawierająca  Umowę sprzedaży związaną bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową, lecz nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;  

p. Kodeks cywilny - ustawa z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1360. z późn. zm.); 

q. Ustawa konsumencka – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t. jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 287. z późn. zm.); 

r. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną - ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 344. z późn. zm.); 

s. Kodeks dobrych praktyk - zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art. 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku (t. jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 2070. z późn. zm.); 

t. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu internetowego.

 

ROZDZIAŁ II - POSTANOWIENIA OGÓLNE:

 

1. Złożenie Zamówienia na Usługi oferowane w Sklepie internetowym i realizacja Zamówień odbywa się na podstawie niniejszego Regulaminu oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 

2. Liczba oferowanych Usług objętych promocją lub podlegających wyprzedaży może być ograniczona przez Sprzedającego, o wszelkich ograniczeniach Sprzedający będzie informować przy danej promocji lub wyprzedaży. Realizacja Zamówień na takie Usługi odbywa się wówczas w kolejności, w jakiej zostały one złożone przez Zamawiających. Promocje oferowane w Sklepie internetowym nie łączą się, chyba że co innego wynika z zasad danej promocji. 

3. Informacje podane w Sklepie internetowym (w szczególności dotyczące Cen) nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, stanowią one jedynie zaproszenie do składania ofert Sprzedającemu określone w art. 71 Kodeksu cywilnego.   

4. Wszystkie podane na stronie Sklepu internetowego Ceny są wyrażone w złotych polskich  (PLN) i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).   

5. Zabronione jest wykorzystywanie Sklepu internetowego do przesyłania niezamówionej informacji handlowej, tzw. spamu w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wykorzystywanie Sklepu internetowego w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Sprzedającego.   

6. W celu korzystania ze Sklepu internetowego Użytkownik powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub innego urządzenia końcowego z dostępem do Internetu i aktywnej poczty elektronicznej. Korzystanie ze Sklepu internetowego jest możliwe dla Użytkownika dysponującego następującym wyposażeniem: 

a. komputer PC lub inne urządzenie z dostępem do Internetu;  
b. dostęp do Internetu; 

c. przeglądarka internetowa, np. Firefox, Internet Explorer lub Google Chrome lub inna; 

d. aktywne konto e-mail,

e. włączona obsługa niezbędnych plików cookies.  

7. Bezpośredni kontakt ze Sprzedającym jest możliwy mailowo, telefonicznie lub przy użyciu formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt. Wszelkie dane kontaktowe Sprzedającego podane są w niniejszym Regulaminie oraz w Sklepie internetowym. Sprzedający nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem wskazanych w niniejszym ustępie środków porozumiewania na odległość. 

8. Sprzedający informuje, że nie stosuje żadnego Kodeksu dobrych praktyk.

 

ROZDZIAŁ III - USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ:

 

1. Usługi świadczone drogą elektroniczną przez Sprzedającego na podstawie niniejszego Regulaminu polegają na umożliwieniu Użytkownikom dokonywania zakupów w Sklepie internetowym, w szczególności z wykorzystaniem Konta oraz usługi przypomnienia Hasła do Konta, wysyłki drogą mailową informacji handlowych  i reklamowych o Usługach (newsletter), usługi zamieszczenia recenzji o Usłudze (Recenzja produktu), usługi Zapytaj o produkt, usługi Poleć znajomemu oraz usługi Dodaj do schowka. Usługi te są świadczone 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Usługi te są nieodpłatne dla Użytkowników.  

2. Korzystanie z usługi Konta wymaga dokonania przez Użytkownika rejestracji i podania adresu e-mail będącego jednocześnie Loginem oraz ustalenia Hasła. Na adres e-mail Użytkownika wskazany w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem dokonania prawidłowej rejestracji Konta. Z chwilą potwierdzenia rejestracji Konta dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia Konta pomiędzy Użytkownikiem, a Sprzedającym na warunkach określonych w Regulaminie. 

3. Rejestracja Konta jest bezpłatna i dobrowolna. Login i Hasło mają charakter poufny. Użytkownik korzystający z Loginu i Hasła proszony jest o zachowanie tych informacji w poufności. Hasło nie jest znane Sprzedającemu. Konto jest niezbywalne, Użytkownikowi nie wolno korzystać z Kont innych Użytkowników oraz udostępniać innym osobom możliwości korzystania ze swojego Konta, w tym z Loginu i Hasła. Użytkownik kontaktując się ze Sprzedającym może w każdej chwili zrezygnować z Konta. 

4. Usługa przypomnienia Hasła do Konta polega na umożliwieniu Użytkownikowi, który dokonał rejestracji Konta przesłania na wskazany podczas rejestracji Konta adres e-mail linku, który umożliwi utworzenie nowego hasła do Konta. 

5. Korzystanie z usługi newslettera możliwe jest przez każdego Użytkownika, który odhaczy odpowiedni check-box ze zgodą na subskrypcję newslettera podczas składania Zamówienia w Sklepie internetowym. Z chwilą przesłania potwierdzenia subskrypcji newslettera do Użytkownika zostaje zawarta umowa o świadczenie usług drogą pomiędzy Użytkownikiem, a Sprzedającym na warunkach określonych w Regulaminie.

6.  Korzystanie dodania recenzji o Usłudze (Recenzja produktu) możliwe jest dla Użytkownika, który posiada Konto w Sklepie internetowym. Po zalogowaniu się na Konto Użytkownik może zamieścić subiektywną opinię o Usłudze, wraz z jej oceną w pięciogwiazdkowej skali. Użytkownik nie otrzymuje z tego tytułu żadnego wynagrodzenia, ani innych korzyści od Sprzedającego. Opinie nie są weryfikowane przez Sprzedającego pod kątem ich pochodzenia od klientów Sklepu internetowego.

7.  Usługa Zapytaj  o produkt pozwala Użytkowi na wysłanie szczegółowego zapytania do Sprzedającego dot. Usługi. Sprzedający udziela odpowiedzi na pytanie drogą mailową lub telefoniczną najpóźniej w terminie 3 Dni roboczych od przesłania zapytania.

8.  Usługa Poleć znajomemu pozwala Użytkownikowi na przesłanie wiadomości o Usłudze na wskazany przez Użytkownika adres email osoby znajomej. Użytkownik nie otrzymuje z tego tyłu żadnego wynagrodzenia, ani innych korzyści od Sprzedającego.

9.  Usługa dodaj do schowka umożliwia zapamiętanie w systemie Sklepu internetowego Strony Usługi. Jeśli Użytkowni chce przechowywać zawartość schowka dłużej niż podczas przeglądania Sklepu internetowego w czasie jednej sesji, konieczne jest zapamiętanie zawartości schowka po zalogowaniu si na swoje Konto.

10. Sprzedający umożliwia w Sklepie internetowym także bezpłatną wyszukiwarkę oraz możliwość porównania Usług w czasie jednej sesji przeglądania Usług.

11. Użytkownicy nie mogą zamieszczać, ani udostępniać w Sklepie internetowym treści, które mogłyby w jakikolwiek sposób naruszać dobra osobiste osób trzecich, czy Sprzedającego, czy też naruszać jakiekolwiek inne prawa osób trzecich, w tym prawa autorskie, prawa własności przemysłowej, tajemnicę przedsiębiorstwa. Zabronione jest także zamieszczanie przez Użytkowników jakichkolwiek treści o charakterze obraźliwym, naruszających dobre obyczaje, przepisy prawne lub normy społeczne, czy też treści zawierające jakiekolwiek dane osobowe osób trzecich bez ich zgody, a także treści o charakterze reklamowym. 

12. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sprzedającego w zakresie usług opisanych w niniejszym Rozdziale zawierana jest na czas nieoznaczony. Użytkownik może w każdym czasie nieodpłatnie rozwiązać tę umowę w trybie natychmiastowym, co pozostaje bez wpływu na wykonanie już zawartych Umów sprzedaży, chyba że strony postanowią inaczej. 

13. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby zapewnić prawidłowe i nieprzerwane działanie Sklepu internetowego. W przypadku, gdy usługi oferowane przez Sprzedającego wskazane w niniejszym Regulaminie np. są z nim niezgodne, nie działają prawidłowo, Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Użytkownicy proszeni są o składanie reklamacji w formie elektronicznej na adres e-mail: servicelublin@gmail.com w celu usprawnienia procesu rozpatrywania reklamacji, wskazując w reklamacji swoje dane osobowe, kontaktowy nr tel. lub e-mail oraz o opisanie zgłaszanych zastrzeżeń. 

14. Reklamacje związane z usługami świadczonymi drogą elektroniczną przez Sprzedającego rozpatrywane są w terminie do 30 dni od złożenia stosownej reklamacji, ale jeśli reklamacja zostanie złożona przez Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcę – termin na jej rozpatrzenie wynosi 14 dni od dnia złożenia reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Użytkownik zostanie poinformowany przez Sprzedającego drogą mailową.

 

ROZDZIAŁ IV - ZAMÓWIENIE I ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY:

 

1.  Dokonując zakupów Usługi w Sklepie internetowym Użytkownika może, ale nie musi zakładać Konto. 

2. W celu złożenia Zamówienia w Sklepie internetowym Użytkownik proszony jest o dokonanie następujących czynności:

a. dokonanie wyboru Usługi, która ma być zakupiona, ilości zamawianej Usługi, wybranie ewentualnych parametrów dodatkowych spośród dostępnych na Stronie Usługi, kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka”,

b. jeśli Zamawiający wybrał już wszystkie Usługi do zamówienia, powinien kliknąć na logo koszyka w prawym górnym rogu strony, następnie może kliknąć „Do kasy”, a następnie podać swoje dane do wysyłki lub zalogować się na Konto (w tym kroku Zamawiający może wpisać uwagi do Zamówienia skierowane do Sprzedającego, jak i odhaczając odpowiedni check-box założyć Konto, albo zapisać się do trzymywania newslettera),  a potem potwierdzić zapoznanie się  Regulaminem i kliknąć „Przejdź do potwierdzenia zamówienia”,

c. następnie należy wybrać sposób dostawy i metodę płatności spośród dostępnych w formularzu Zamówienia, rodzaj dokumentu sprzedaży, odhaczyć zgodę na rozpoczęcie realizacji Usługi przed terminem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży, a w celu zakończenia składania Zamówienia, po weryfikacji informacji wprowadzonych przez Zamawiającego i ich ewentualnej modyfikacji, jeśli wystąpiła jakaś pomyłka, należy kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę”.   

3. Składanie Zamówień w Sklepie internetowym jest możliwe 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.  

4.Wysłanie Zamówienia przez Zamawiającego stanowi ofertę Zamawiającego złożoną Sprzedającemu co do zawarcia Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

5. Zamawiający otrzymuje od Sprzedającego:

a. mailowe potwierdzenie otrzymania Zamówienia w postaci automatycznie generowanej wiadomości e-mail zawierającej numer i datę Zamówienia, dane Zamawiającego, opis Usługi (lub odnośnik do opisu na Stronie Usługi w Sklepie internetowym), Cenę i inne informacje dot. Zamówienia; 

b. potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży, tj. wiadomość mailową o dokonaniu zapłaty za Zamówienie na wskazany przez Zamawiającego w Zamówieniu adres e-mail. Potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży wysyłane jest po zweryfikowaniu wniesienia zapłaty za Zamówienie i przyjęciu Zamówienia do realizacji. Z chwilą otrzymania ww. potwierdzenia dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży. Umowa sprzedaży zawierana jest w j. polskim.  

6. Do momentu kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę” Użytkownik może w każdej chwili zmienić wcześniej dokonany wybór Usługi lub przerwać proces zamawiania i zrezygnować z Zamówienia. Zamawiający jest związany Regulaminem od chwili dokonania Zamówienia.  Sprzedający nie określa minimalnej kwoty Zamówienia.

7. Treści Umów sprzedaży przechowywane są przez system informatyczny Sklepu internetowego przez okres posiadania Konta w Sklepie internetowym, a treść tych umów jest udostępniana wyłącznie stronom Umowy sprzedaży. Każdy Zamawiający, po zalogowaniu do Konta, ma dostęp do wszystkich swoich Umów sprzedaży zawartych w Sklepie internetowym, przez okres ich przechowywania w systemie informatycznym określonym w zdaniu pierwszym. W razie braku Konta treści Umów sprzedaży zawieranych przy wykorzystaniu Sklepu internetowego są przechowywane przez system informatyczny Sklepu internetowego do upływu okresu odpowiedzialności Sprzedającego z rękojmi.

 

ROZDZIAŁ V- FORMY PŁATNOŚCI, KOSZTY DOSTAWY:

 

1.  Dostępną w Sklepie internetowym formą płatności jest płatność za pomocą systemu płatności elektronicznych PayU - także przy użyciu BLIK oraz kart kredytowych (obsługiwane karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro) lub płatność za pobraniem  u kuriera.

2. Płatności elektroniczne realizowane są w ten sposób, że Zamawiający Usługę poprzez stronę Sklepu internetowego wybiera jako formę płatności płatność elektroniczną zostaje przekierowany do serwisu transakcyjnego, gdzie po zalogowaniu się do banku albo wybraniu płatności poprzez bank obsługujący płatności BLIK, otrzymuje gotowy do zaakceptowania formularz przelewu z odpowiednią kwotą, tytułem przelewu i danymi Sprzedającego. Po zaakceptowaniu przelewu, Zamawiający zostaje z powrotem przekierowany na stronę Sklepu internetowego.  

3. Operatorem kart płatniczych oraz systemu płatności elektronicznych PayU jest spółka PayU S.A. z siedzibą pod adresem: ul. Grunwaldzka 186, 30-166 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000274399, kapitał zakładowy w kwocie 4.944.000,00 zł w całości opłacony, NIP 7792308495, 86, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012. Regulamin płatności dostępny jest pod adresem: https://poland.payu.com/dokumenty-prawne-do-pobrania/ Dane osobowe Zamawiającego przekazywane są spółce Payu S.A., która jest ich administratorem danych osobowych.

 4. W przypadku przedpłaty za Zamówienie, Sprzedający oczekuje na opłacenie Zamówienia przez 3 Dni robocze od zawarcia Umowy sprzedaży. Po bezskutecznym upływie tego terminu Sprzedający wezwie Zamawiającego do zapłaty za Zamówienie wskazując dodatkowy termin, a po bezskutecznym jego upływie, Zamówienie zostanie anulowane. 

5. Czas rozpoczęcia realizacji Zamówienia przez co należy rozumieć nadanie powrotne do Zamawiającego urządzenia po wykonaniu Usługi pokrywa się z momentem uzyskania informacji o dokonaniu płatności z systemu płatności elektronicznych oraz przesłania do Sprzedającego urządzenia na którym mam być wykonania Usługa, lub z momentem zawarcia Umowy sprzedaży i przesłania do Sprzedającego urządzenia na którym mam być wykonania Usługa.

6. Sprzedający realizuje dostawy urządzenia po wykonaniu Usługi do miejsca wskazanego przez Zamawiającego za pośrednictwem firmy kurierskiej. Koszty dostawy podawane są każdorazowo przy wyborze metody dostawy przez Zamawiającego podczas dokonywania przez niego Zamówienia. Koszty dostawy zaczynają się od kwoty 10,95 PLN.

7. Całkowity koszt Zamówienia (tj. Cena Usługi wraz z kosztami wybranej metody dostawy Zamówienia) widoczne są dla Zamawiającego w panelu Zamówienia przed złożeniem Zamówienia oraz w mailu potwierdzającym dokonanie Zamówienia. Obciążenie Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu jego wyraźnej zgody.

 

ROZDZIAŁ VI -  REALIZACJA ZAMÓWIENIA:

 

1.  Dla danego Zamówienia wiążąca jest Cena z momentu złożenia Zamówienia. 

2. Niezwłocznie po zapłacie za Zamówienie (w razie wyboru płatności online) lub po zawarciu Umowy sprzedaży (w razie wyboru płatności za pobraniem) Zamawiający proszony jest o nadanie na adres Sprzedającego zapakowanego i zabezpieczonego na czas transportu urządzenia, na którym ma być wykonana Usługa. Sprzedający dopuszcza nadanie do paczkomatu LUB05ML ul. Wolska 11 w Lublinie. Do przesyłki należy dołączyć informację z danymi Zamawiającego podanymi w Sklepie internetowym w czasie składania Zamówienia, tj. Login w Sklepie internetowym imię i nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego.

3. Przewidywany czas realizacji Zamówienia, tj. wykonania Usługi to do 14 dni po otrzymania przez Sprzedającego od Zamawiającego urządzenia, na którym ma być wykonana zamówiona Usługa. PO wykonaniu Usługi Sprzedający odsyła urządzenie do Zamawiającego za pośrednictwem firmy kurierskiej.

4.  Termin otrzymania Zamówienia = czas realizacji Usługi po otrzymaniu urządzenia, na którym Usługa ma być wykonana + czas dostawy naprawionego urządzenia do Zamawiającego. 

5.  Sprzedający realizuje wysyłkę naprawionych urządzeń w ramach Usługi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku, gdy adres dostawy znajduje się poza terytorium Polski, Zamawiający proszony jest o niezwłoczny kontakt ze Sprzedającym w celu ustalenia indywidualnych warunków Umowy sprzedaży, w szczególności kosztów dostawy Zamówienia.

6. Przy dostawie naprawionego w ramach wykonania Usługi urządzenia Zamawiający proszony jest o sprawdzenie, w obecności kuriera, czy opakowanie przesyłki, jak i zwracane po wykonaniu Usługi urządzenie Zamawiającego w niej zawarte, nie posiadają uszkodzenia wynikłego z transportu, czy są nienaruszone, zgodne z Zamówieniem. Sprawdzenie przesyłki to bezpłatna usługa, gwarantująca najwyższą jakość usług. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, niekompletności lub niezgodności przesyłki z Zamówieniem, Zamawiający proszony jest o spisanie protokoły szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne zgłoszenie tego faktu do Sprzedającego – to ważne ponieważ zgłoszenie do przewoźnika jest podstawą reklamacji Sprzedającego.

7. Na każdą sprzedaną Usługę wystawiany jest paragon lub faktura VAT – zależnie od wyboru Zamawiającego. Od stycznia 2020 roku otrzymanie faktury przez Konsumenta możliwe jest wyłącznie po poprawnym przekazaniu danych (w tym numeru NIP) podczas składania Zamówienia (dane należy podać w uwagach do Zamówienia). Dokument sprzedaży stanowi pisemne potwierdzenie treści złożonego Zamówienia i zawartej Umowy sprzedaży.  

8.  Zamawiający jest na bieżąco informowany o zmianie statusu Zamówienia drogą mailową.

 

ROZDZIAŁ VII -  REKLAMACJE:

 

1. Sprzedający ponosi względem Zamawiających nie będących Konsumentami oraz Konsumentami-Przedsiębiorcami odpowiedzialność za wady Usługi zgodnie z zasadami odpowiedzialności z tytułu rękojmi wskazanymi w przepisach Kodeksu cywilnego, w szczególności art. 556 oraz 556(1) – 576 Kodeksu cywilnego. Sprzedający niniejszym informuje, że jeżeli nabywcą Usługi nie jest Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca, odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na zasadzie art. 558 §1. Kodeksu cywilnego. 

2. Sprzedający ponosi względem Konsumentów oraz Konsumentów-Przedsiębiorców odpowiedzialność za niezgodność usługi z Umową sprzedaży na zasadach wskazanych w przepisach Ustawy konsumenckiej – Rozdział 5B, w szczególności art. 43a-43g Ustawy konsumenckiej. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Usługi z Umową sprzedaży, która to niezgodność zaistniała w chwili wykonania Usługi i ujawniła się w ciągu dwóch lat od tej chwili. 

3. W przypadku stwierdzenia niezgodności Usługi z Umową sprzedaży Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca może złożyć reklamację do Sprzedającego z tytułu rękojmi przesyłając ją drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej: service.lublin@gmasil.com lub pisemnie na adres: #Service Łukasz Leśniewski, ul. Fabryczna 11/3, 20-301 Lublin.

4. Zamawiający, składając reklamację do Sprzedającego proszony jest w celu usprawnienia przebiegu rozpatrywania reklamacji, o podanie następujących danych: imię i nazwisko, nr Zamówienia, adres e-mail oraz o dokładnie opisanie niezgodności Usługi z Umową sprzedaży i żądania reklamacyjnego z tytułu rękojmi (naprawa lub wymiana na nowy, obniżenie Ceny, odstąpienie od Umowy sprzedaży w razie istotnej niezgodności Usługi z Umową sprzedaży). 

5. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Zamawiający zostanie poinformowany przez Sprzedającego drogą mailową na wskazany przez Zamawiającego adres email. 

6.  Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Lublinie (20-601) przy u. T. Zana 38c, email: sekretariat@ihlublin.pl, https://ihlublin.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne oraz adresy instytucji są na stronie internetowej https://polubownie.uokik.gov.pl Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr/ W celu uniknięcia wątpliwości Sprzedający wskazuje, że uprawnienia opisane w niniejszym ustępie 6. nie przysługują Zamawiającemu, który jest Konsumentem – Przedsiębiorcą.

 

ROZDZIAŁ VIII - DANE OSOBOWE:

 

1. Użytkownik dokonując Zamówienia w Sklepie internetowym bez rejestracji Konta, i/lub rejestrując Konto, i/lub kontaktując się ze Sprzedającym (mailowo, telefonicznie lub za pośrednictwem formularza kontaktowego), i/lub zapisując się do newslettera, i/lub korzystając z innych usług świadczonych przez Sprzedającego drogą elektroniczną  opisanych szczegółowo w Rozdziale III Regulaminu - przekazuje Sprzedającemu swoje dane osobowe (imię i nazwisko, adres, adres email, nr telefonu, ewentualnie nazwa firmy, adres prowadzenia działalności, NIP, adres IP komputera, z którego korzysta Użytkownik podczas przeglądania stron Sklepu internetowego).  

2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest wykonanie umowy zawartej z Użytkownikiem w zakresie sprzedaży Usług, wykonania pozostałych usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedającego lub kontakt z Użytkownikiem na podstawie żądania Użytkownika, zgodnie z postanowieniami art. 6. ust. 1. lit. b)  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwane dalej „Rozporządzeniem RODO”). W przypadku rejestracji Konta, i/lub subskrypcji newslettera – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda Użytkownika, zgodnie z postanowieniami art. 6. ust. 1. lit. a)  Rozporządzenia RODO.

3. Administratorem danych osobowych jest Sprzedający. Podanie danych osobowych w każdej z sytuacji wskazanych w pkt. 1. jest dobrowolne, lecz niezbędne dla potrzeb realizacji celu, dla którego dane zostały pozyskane. Dane Zamawiających mogą być udostępniane jedynie podmiotom wskazanym w niniejszym Regulaminie w celu wykonania Umowy sprzedaży, a także innym uprawnionym do tego podmiotom, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, np. Państwowej Inspekcji Handlowej, sądom, organom ścigania, na ich żądanie. Dane Użytkownika nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ani nie podlegają profilowaniu. Dane nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. 

4. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych, w tym praw Użytkownika znajduje się w Polityce prywatności, która stanowi integralną część Regulaminu. 

 

ROZDZIAŁ IX – PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY: 

 

Zgodnie z art. 38. pkt. 1) Ustawy konsumenckiej, Sprzedający informuje, że Konsumentowi oraz Konsumentowi-Przedsiębiorcy nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy, a Konsument oraz Konsument-Przedsiębiorca przyjmuje to do wiadomości.

 

ROZDZIAŁ X - POZOSTAŁE POSTANOWIENIA:

 

1. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Rozporządzenia RODO, a w odniesieniu do Konsumentów oraz Konsumentów-Przedsiębiorców również Ustawy konsumenckiej. 

2. W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza, ani nie wyłącza uprawnień Konsumenta, jakie przysługują mu na podstawie przepisów prawa. 

3. Sprzedający jest uprawniony do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn (np. zmiana przepisów prawa, zmiana zasad funkcjonowania Sklepu internetowego). W przypadku wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu, Użytkownik zostanie powiadomiony z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem przed dniem wejścia w życie zmian (odpowiednia informacja o zmianach w Regulaminie zostanie umieszczona w Sklepie internetowym, a Użytkownik subskrybujący newsletter lub posiadający Konto – otrzyma także informację drogą mailową). W razie braku akceptacji zmienionego Regulaminu, Użytkownik ma prawo do rezygnacji z korzystania ze Sklepu internetowego i wypowiedzenia umowy o świadczenie usług. Nie wyłącza to, ani nie ogranicza prawa Użytkownika do rezygnacji z korzystania ze Sklepu internetowego w każdym czasie. 

4. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony Sklepu internetowego. 

5. Postanowienia Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa. 

 

Lublin, dnia 8 marca 2024 roku.


 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu